Segmen : Jom Blogwalking

Assalamualaikum dan selamat petang..
pada petang yang sangat redup lagi tenang ni..  saya pon dengan senang hati jalan-jalan lah terjah2 blog orang..  sedang saya terjah tu..  ternampak lah satu blogger ni anjurkan satu segmen.. tengok tarikh tamat dia sempat lagi.. sp apa lagi saya dengan seronoknya nak join sekali lah.. huhuhuhu.. tengok pulak tarikh tamat dia bulan januari..  hurmmm  birthday saya pon bulan Januari jugak.. harap-harap bertuah lah.. hehehehe..
dah.. dah.. stop shafiqah!!  jangan membebel.. jom kita teruskan.!!!  *kabot betul lah minah ni* huhuhu



   

klik banner kat atas kalau nak join ye.. cepat-cepat tau tarikh tamat pada 10 JANUARI 2014.

ha!!  syarat-syaratnya telahpun saya ikuti..  segala-galanya telahpun saya buat.. so harap-harap saya bertuah lah ye.. huhuhuhu..

lalalala.. dah.. dah jangan banyak membebel lagi..  ok lah sampai sini je..  penat pulak menaip.. hhhuhuhuh..

bye bye.
assalamualaikum..  ^_^

4 comments:

  1. Assalamualaikum. saya dari segmen http://fifiy-fitrianiee.blogspot.com/2013/12/segmen-jom-blogwalking.html datang untuk blogwalking disini memandangkan ia merupakan segmen blogwalking. hehe

    ReplyDelete
  2. Jom sertai Segmen Bloglist 2014 NasuhaNass ini. Syarat amat mudah.
    Segmen Bloglist 2014 NasuhaNass

    ReplyDelete
  3. Holla ! Dari segmen yang sama. Wish you, good luck :)

    ReplyDelete
  4. datang bw sini dari segmen sama.. =]

    ReplyDelete