masa untuk bersihkan habuk!!

assalamualaikum..  hai!!..   hehehe..  dh 2 minggu tak on blog ni..  ada jugak lah sawang2 kat blog ni.. hehehe..   ecxited nye saya menaip sebab dah lama tak pegang laptop..  maklum lah dah duduk kat asrama memang tak lah nak on blog ni..  bawak fon tak boleh.. tapi kesah pulak..  saya bawak je.. janji pandai sorok..  huhuhu..  memang sangat menyedihkan bila duduk kat asrama..  banyak gila kenangan aku ngan si dia..  hurmm.. :'( shazrul dah pergi plkn..  dan dua minggu dah pon dia duduk sana.. rindu dia sangat2..  dia je yang selalu buat saya happy dan asyik buat saya tergelak je..  dia tak seromantik lelaki yang ade kat dalam dunia ni.. tapi dia memang seorang yang faham dengan karenah dan perangai saya yang tak berapa nak betul ni.. dia langsung tak pernah terasa kalau saya kutuk2 depan dia ke atau apa2 je lah.. hurmm.. rindu dengan gurauan dia tu..

masa hari rabu (15.1.14) saya pergi kat kelas dia..  PPU. saya cari meja dia.. nasib baik jumpa.. saya duduk lah kat meja tu.. kawan saya pon datang gila2 dia g main cikgu2 pulak kt depan tu.. hehe.. saya macam nak nangis je bila saya duduk kt meja dia tu.. serius tak tipu saya rindu gila kat dia.. memang saya tau kalau couple masa sekolah ni MUNGKIN tak kan kekal..cinta monyet lah katakan.. tapi saya tak pernah rasa yang kitorang ni cinta monyet ke cinta beruk ke atau apa2 je lah.. saya rasa macam dia serius..  dia pernah cakap pasal kawin pulak..  *malu I* huhuhu..  tapi kitorang tak fikir apa2 lagi pasal kawin ke apa ke..  sekolah pon tak abis lagi dah nak fikir pasal tu..  saya je lah yang tak abis sekolah lagi.. shazrul dah abis sekolah dah.. sebab tu lah dia masuk plkn..  hurmm..  harap2 saya dan dia kekal lah.. harap2 ada jodoh.. rasanya saya lagi selesa dengan dia dari orang lain.. kadang2 dengan kawan sendiri pon saya tak share cerita dengan diorang..  kalau saya nak share baru saya cerita kat diorang..

tapi kan.. sejak kebelakangan ni.. shazrul macam dah lain..  kalau sesekali call tu.. meti dia ada marah2 lah apa lah..  tapi dia cakap dia tension..  dia tension duduk kat plkn tu..  BETUL KE??? abang saya cakap plkn tu best.. tapi kenapa dia tension..?? disebabkan saya yang terlampau banyak mulut ke??  hurmm..  saya banyak mulut sebab saya ecxited bila dia call..  so saya apa lagi.. cerita macam2 apa yang dah jadi kat asrama (EX asrama dia tu)..  saya rindu dia sangat2..  hurmm..  saya takut dan risau gila bila dia kat sana..  bukan risau sebab pe.. takut dia jumpa yang lain je kat sana.. saya jauh dari dia..  so saya tak tau apa yang dia buat..  tapi dia dah janji..  siap sumpah2 lagi..  hurmm.. tak tau lah..  harap2 dia tak ada lah ada hati dengan perempuan kat sana.. ok lah malas pulak nak taip panjang2.. mulanya nak taip sikit je.. haishh.. apa lah saya ni.. hhehe.  ok lah bye2..



ASSALAMUALAIKUM

No comments:

Post a Comment